SkilaMederi Expands Operations
11.12.2012
Werbung, Marketing & Marktforschung
Morris Plains, New Jersey, USA / Frankfurt a.M., Germany, 11 December 2012 - SkilaMederi (http://www.skilamederi.com), a specialized consultancy and technology-enabled services organization serving the global life sciences community, today announced the opening of their new satellite offices in downtown Chicago led by industry veteran, Scott Brzygot.
"Considering the continuous and exponential growth of our global organization the opening of a Chicago office was a consequential step to better serve the needs of our growing worldwide client base," said Kilian Weiss, CEO of SkilaMederi. "I am confident that under Scott's leadership our clients will greatly benefit from his rich history and expertise in pharmaceutical marketing and business development."
Brzygot brings nearly seventeen years of healthcare marketing experience to SkilaMederi as a leader in physician marketing and sales intelligence. While field-based with Bristol-Myers Squibb he experienced direct-to-physician marketing first hand. Scott's contribution to data informatics while with Verispan (now part of IMS Health), and his consulting experience with pharmaceutical marketers, business developers, brand team strategists, and medical affairs researchers, provided strategic intelligence guidance across numerous therapeutic areas. This coupled with his experience working with several life sciences brands while at Publicis Healthcare Communications Group will provide SkilaMederi with the high-level network associations necessary for continued growth on a global scale.
http://www.skilamederi.com
Mederi AG (part of SkilaMederi)
Hanauer Landstr. 175-179 60314 Frankfurt
Pressekontakt
http://www.skilamederi.com
Mederi AG
Hanauer Landstr. 175-179 60314 Frankfurt
Diese Pressemitteilung wurde über PR-Gateway veröffentlicht.
Für den Inhalt der Pressemeldung/News ist allein der Verfasser verantwortlich. Newsfenster.de distanziert sich ausdrücklich von den Inhalten Dritter und macht sich diese nicht zu eigen.
Weitere Artikel von Janette Bergmann
19.05.2015 | Janette Bergmann
Entscheiden in Organisationen wird zum wesentlichen Erfolgsfaktor
Entscheiden in Organisationen wird zum wesentlichen Erfolgsfaktor
21.11.2011 | Janette Bergmann
Neuer Sentiment Radar™ ermöglicht evidenzbasierte Markenstrategien
Neuer Sentiment Radar™ ermöglicht evidenzbasierte Markenstrategien
Weitere Artikel in dieser Kategorie
17.05.2024 | Görs Communications - PR SEO Content Marketing
Verzahnung von Marketing + Pressearbeit (PR/Media Relations)
Verzahnung von Marketing + Pressearbeit (PR/Media Relations)
17.05.2024 | Scribble Video
Scribble Video feiert sein 10-jähriges Bestehen als Pionier für Erklärvideos
Scribble Video feiert sein 10-jähriges Bestehen als Pionier für Erklärvideos
17.05.2024 | Scribble Video
Erfolgreiche B2B-Kundenakquise durch prägnante Erklärvideos von Scribble Video
Erfolgreiche B2B-Kundenakquise durch prägnante Erklärvideos von Scribble Video
16.05.2024 | ADENION GmbH / Blog2Social
Effizienzsteigerung im Social-Media-Management: Zeitsparende Videointegration für WordPress-User
Effizienzsteigerung im Social-Media-Management: Zeitsparende Videointegration für WordPress-User
16.05.2024 | Optimizely
Optimizely knackt die 400 Millionen US-Dollar-Marke beim ARR
Optimizely knackt die 400 Millionen US-Dollar-Marke beim ARR